Comanda dumneavoastra poate fi livrată la o adresă anume (oriunde în România), așa cum dvs. o menționați în formularul de comandă, sau la un Easybox Sameday ales de dvs. (acolo unde sunt locații disponibile cf. hărții la zi de pe situl Sameday). În primul caz va fi adusa de un curier rapid, ales de noi dintre cei cu care avem incheiate parteneriate. La livrarea comenzii trebuie sa verificati cu atentie integritatea coletului iar in cazul in care ambalajul este deteriorat sau desfăcut, vă rugăm să îl refuzati și să contactati in cel mai scurt timp departamentul de relatii cu clientii al caffeebazzar.ro. În dimineața livrării veți primi un SMS în care veți fi anunțat/-ă că urmează să se efectueze livrarea. În cazul în care optați pentru Easybox, atunci coletul va ajunge la easyboxul ales de dvs. și veți fi înștiințat/-ă printr-un SMS că pachetul a ajuns acolo și poate fi ridicat.
ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor de pe contul cărora se înregistrează în mod repetar comenzi ale căror livrări nu au putut fi efectuate cu succes. Pentru a urmari in permanenta stadiul comenzii dumneavoastra, puteti accesa sectiunea “Urmareste comanda” iar dupa ce veti gasi aici “predat la curier” puteti accesa direct site-ul curierului, utilizand numarul de AWB mentionat.
In general, durata de procesare a unei comenzi este aproximativ 12-72 de ore (1-3 zile) lucrătoare de la momentul plasarii cu success a acesteia insa poate varia in functie de disponibilitatea produselor. Oricum, noi ne straduim sa estimam cat mai aproape de realitate timpul de livrare pentru fiecare produs in parte, astfel ca lucrurile sa fie foarte clare inca de la momentul confirmării comenzii de către operatorul nostru.
Livrarea se face de luni pana vineri intre orele 9.00-19.00 iar daca in acest interval nu sunteti la adresa de livrare mentionata in formularul de comanda, va rugam sa ne specificati o adresa de livrare alternativa (de ex. adresa de la locul de munca) pentru a evita intarzierile sau chiar nelivrarea produselor comandate.
În cazul în care ați optat pentru Easybox livrările încep de la ora 7 dimineața, dar perioada în care coletul rămâne la Easybox e de maxim 36 de ore din momentul primirii SMS-ului care vă anunță că a ajuns coletul acolo. Dacă nu ridicați coletul în acest timp el este ridicat de curier și, dacă este cazul, se va încerca o nouă livrare.
Este posibil ca anumite livrări, deși apar ca putând fi livrate în Easybox, să nu poată fi livrate în Easybox. Noi limităm comenzile pentru care se poate opta cu livrare în Easybox la maxim 6 kg de cafea boabe, dar este posibil ca anumite tipuri de cafea să fie astfel ambalate încât chiar și o cantitate de 6 kg să depășească spațiul unui Easybox. În acest caz curierul va constata că pachetul nu încape în Easybox și vă vom contacta pentru a stabili o metodă de livrare alternativă.
În general, livrarea este GRATUITĂ în orice localitate din țară pentru comenzile peste 150 lei.
De asemenea, livrarea este GRATUITĂ în orice localitate din țară pentru cafeaua BAZZARA boabe la 1 kg, indiferent de sortiment, implicit pentru orice comandă care conține o pungă de 1 kg de Bazzara, indiferent de valoarea minimă a comenzii.
-- Exemplu de calcul: 1 kg cafea Bazzara Dolcevivace 118,99 RON + capsule Covim Gold Arabica 10 buc. 8,66 RON = 127,65 RON, dar deși totalul comenzii e sub pragul de 150 RON, ea va fi livrată gratuit din cauză că avem 1 kg de Bazzara.
Livrarea este GRATUITĂ și pentru comenzile cu transport la Easybox în valoare de minim 100 RON.
Taxa de livrare standard prin curier rapid este de 14.99 lei sau la Easybox doar 9.99 lei, pentru orice localitate din țară.
IMPORTANT! Pentru comenzile cu o greutate mai mare de 25 Kg, costul de livrare vă va fi comunicat la momentul confirmării comenzii, deoarece există situații în care este nevoie de un mijloc de transport special, al cărui cost nu poate fi determinat automat la momentul plasării comenzii.