IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies).
Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă esti de acord cu acest lucru atunci poti [x] închide acest avertisment.
 

Procedura de returnare a produselor - PERSOANE FIZICE

Conform OUG 34/2014, Art. 9, privind regimul juridic al contractelor la distanta „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului”.

Notificarea de retragere (descarca modelul de aici) se trimite datata si semnata de catre consumator, prin posta pe adresa:

SC CaffeeBazzar SRL
Str. Teodora Lucaciu nr. 4,
Balotesti - Ilfov - Romania,

sau prin email la adresa office@caffeebazzar.ro. 

In situatia mentionata aici dvs. veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare, uzura sau consum.
 
CaffeeBazzar SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 de zile. Taxa aferenta transportului (tur-retur) cade in sarcina cumparatorului. Banii se vor returna in contul bancar pe care il va pune la dispozitie cumparatorul in maxim 14 zile din momentul primirii returului.
 
De mentionat ca se va returna numai contravaloarea produselor fara cheltuielile initiale de livrare !
Cheltuielile de expediere in cazul unui retur de produse vor fi suportate de catre dvs !
Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original, fara urme de deteriorare !
 
Prin desigilarea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele comandate, inseamna ca sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare si ca produsele sunt cele conforme si corespund cerintelor dvs, in consecinta produsele desigilate nu mai pot fi returnate, in conformitate cu OUG 34 / 2014 art. 16 pct. d și e.
 

Cum returnez un produs?

Sunt situatii in care trebuie sa returnati produsele comandate iar magazinul nostru va ofera aceasta posibilitate in primele 14 zile calendaristice de la data primirii produselor. Pentru aceasta, primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa inregistrati o cerere de retur in intervalul de timp mentionat mai sus. Asta presupune sa va autentificati in contul dvs. de la caffeebazzar.ro si sa mergeti la sectiunea “Retur produse”. Aici veti gasi listate comenzile dvs. aflate in perioada de timp in care este permis returul. Dupa ce selectati comanda dorita, vi se vor prezenta produsele si cantitatile din aceasta iar dvs. trebuie sa alegeti care produse si ce cantitate doriti sa returnati. Mai trebuie doar sa alegeti modalitatea in care vreti sa primiti banii inapoi si sa apasati butonul “Solicita retur”. Dupa ce ati inregistrat cu succes cererea de retur, in maxim 48h veti fi contactat de un curier agreat de noi pentru preluarea coletului, caz in care veti beneficia de taxa preferentiala de retur de 75 lei. In cazul in care optati sa faceti dumneavoastra toate aranjamentele cu serviciu de curierat sau cu Posta Romana, taxa de transport pentru retur va fi suportata integral de catre dvs. In plus, trebuie sa va asigurati ca returul ajunge la noi in cel mult 10 zile calendaristice de la inregistrarea cererii de retur pe site.

ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a refuza coletele neanuntate in prealabil in sistem, coletele sosite la noi dupa termenul mentionat mai sus si nu facem deplasarea la sediul curierului sau la Posta Romana pentru ridicarea acestuia. Prin urmare, indiferent de metoda aleasa pentru returnarea produselor, inainte de trimiterea coletului, trebuie sa faceti urmatoare:

1. Inregistrati o cerere de retur prin posta. email sau direct pe site-ul nostru si notati numarul de inregistrare

2. Ambalati corespunzator produsele pe care doriti sa le returnati impreuna cu o copie a facturii din care fac parte produsele intr-un singur colet

3. Atasati coletului eticheta cu urmatorul continut: Departament RETURURI caffeebazzar.ro –  in momentul inregistrarii cererii de retur (pasul 1) Bucuresti

4. Asteptati curierul trimis de noi sa preia coletul sau mergeti dvs. sa predati coletul transportatorului preferat

5. Verificati in sistem la sectiunea “Retur produse” starea acestuia. Procesarea informatiilor in sistem de catre operatorii nostri poate sa dureze 2-3 zile din momentul primirii coletului deci va rugam sa aveti rabdare.

Este recomandat ca produsele sa fie returnate direct la sediul nostru prin curier rapid.
Produsele returnate prin curier rapid nu se vor trimite cu RAMBURS !
Returnarea banilor aferenti comenzilor returnate prin curierat se va face numai prin transfer bancar !
Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat rapid, care permit urmarirea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele care au fost rau ambalate, pierdute sau deteriorate de catre seviciul postal sau serviciul de curierat rapid in timpul transportului catre noi.
 
Orice conflict aparut intre SC CaffeeBazzar SRL si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.